Thursday, November 24, 2005

Vcera som zistila sokujucu vec. V mojom sali sa usidlili husenicky (predpokladam molie batolata), ktore do neho vykusavaju diery. Zistila som to tak, ze som sa vcera v autobuse zacala hlbsie (doslova) zaujimat, preco je taky deravy a tam- vida ich. A to som si dovtedy myslela, ze ked ma ten sal "kuse", tak to je povedane len obrazne! Kazdopadne--- Co to je za zabavku? Preco si niekto ako hlavnu zlozku potravy vybera vlnene saly a svetre? Co jedli predtym, ako ludia zacali strikovat??? A co im na tom chuti???
Svet je naozaj plny roznych veci s roznymi preferenciami.
Mojou preferenciou momentalne je , aby husenicky chut presla. Ako prva ma akosi instinktivne napadla myslienka strcit sal do mrazaku... Rozmyslam, ci je to dobre riesenie (ocividne moc nie, lebo ked je sal v mrazaku, co je na mojom krku?), ktore som niekde videla.....alebo je to dobre riesenie, ktore som niekde videla, ale na riesi nieco uplne ine..... alebo som si to uplne vymyslela.
Neviete ktosi, co sa robi s cervikmi v sali??? (Teda..proti nim...nie akoze- krmia sa ,pozoruju sa, hra sa s nimi...)


Dnes sme mali asi najlepsiu hodinu, co som tu doteraz. S jednou pani tusim z Pennsylvanie, ktora je neuveritelne vtipna a vesela . Najviac ma na tom sokuje , ze hodina sa vola Marketing the Arts, co podla nazvu pre mna nesie jasnu asociaciu skolskeho utrpenia, ale je to skvelo zaujimave . Teda prva hlaska tejto pani: No, marketing je preto taka hrozna zabava, lebo je strasne kreativny!

(Posledne s cim by som si slovo marketing doteraz spojila je zabava a kreativita.. a to bola chyba, lebo to je naozaj velmi zabavne a kreativne.´Aspon na hodine :))


Vcera som bola na navsteve u Marcie, povodne sme mali ist na pivo. Teda, ja som ju na nho pozvala. Ale ked sme sa stretli a zistili, ze sme v podobnom stadiu cerstvosti (vcera som nemala skolu, tak som bola s kamoskami plavat a potom tam bol i bublinkovy bazenik a nasledne sauna, tak som asi o 4 poobede bola uplne pripravena ist si lahnut do postielky, ale som sla na finstinu, a po nej som sa uz naozaj na pivo necitila)... na pivo, preco som ju pozvala na pivo? ..pivo som tu naposledy pila asi pred mesiacom... je take zle, ze od kedy som prisla, ak nahodou si ideme niekam sadnut, tak pijem jablcny cider a naposledy som presla na horucu cokoladu...
Kazdopadne sme sa rozhodli, ze si radsje u nej dame kavu. Pol litra kavy ma prijemne povzbudil... ked som sa o pol 4 este stale kukala do tmaveho plafona...vnimala som toto povzbudenie uz menej prijemne.


Idem cvicit, zajtra mam hodinu. Nadavam sama sebe, preco som vymyslela taky hlupy riff, ze na 7/8 a este v hlupej tonine, co sa asi na to da zlozit... no, ale cosi ma snad osvieti (: .




Uz som pisala , ze som videla cerveneho zajaca? Ak ano, tak to uz viete, ale ak nahodouy nie, videla som cerveneho zajaca! Kilometer od domu ,pri zastavke metra. Bol velky ako velkaaa macka. .......................... Nikdo mi to neveri. Spoluziaci tvrdia, ze taky neexistuje a dalsi tvrdia, ze ale ano existuje, ze ma presne takeho Santa Claus... Ja si verim..ale uznavam, ze to moze byt tou osobnou skusenostou.


No, velice vas vsetkych zdravim.
Dnes ma napadlo, ze zachvilku som doma,lebo teraz budeme mat v skole vela vela prace, tak to ubehne ako ...cerveny zajac.



MOImoii

0 Comments:

Post a Comment

<< Home