Friday, November 11, 2005

Vcera som prekonala neopodstatnene chmurne obdobie. V nalade Hykaja som sa nachadzala takmer cely den, az kym ma nerozveselila kamaratka Eva, ktora tvrdila, ze ked je vonku takto tma, clovek sa o seba musi viacej starat. A hlavne si ma nachadzat veci, na ktore sa moze stale tesit. To asi inspirovalo moje podvedomie, lebo dnes mi bolo cely den zase veselo a usmievavo. Sice mne uz zacalo byt obzvalst veselo v noci, ked som zacala pisat svoju domacu ulohu na research seminar, kde sme si mohli zvolit lubovolnu temu a na nu napisat clanok odbornejsieho razu na par stran. A tak som si zvolila temu "stikutka" a velmi dobre sa zabavala (do 4 rano...ehm).

Juuu, prave pre mna prisli kamosky, ideme na koncert do klubu Feeniks, co patri k Sibeliovej Akademii a hravaju tam kazdy stvrtok kapely zo skoly.
Takze to dopisem coskoro.
Moi, moi!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home