Tuesday, November 08, 2005

Ahoooooojte :)!
Takze, palacinkova party bola velmi prijemna, mozno pre svoju komornost.
O 9 tu este nik nebol, (hostia boli pozvani na 8-9), tak som si predstavovala samu seba zvalenu do kresla , prezratu palacinkami (tak, ako sa mi to uz dvakrat predtym stalo---recept som si niekde vyskusat musela a Lydia od slavnostnych cias mojej prvej polievky z nejakych dovodov odmieta mnou ponukane jedlo...). Ale ted chvilku po 9 prisiel (peso) moj spoluziak z finstiny Georg so svojou neuveritelne milenou priatelkou Päivi. Ta je taka roztomila, ze ma to opatovne a opatovne nadchyna, ked ju stretnem. Tak uz sme boli 4 (teraz je tu na navsteve Lydiina priatelka Lina), potom prisla kamaratka Anglicanka Marcia(ktora je, ako by napisala pani ucitelka Staudtova - velmi verbalne zrucna. :)) a este Nemka Eva, ktora je rovnako hrozne zlata , ma nohu 33 a meria meter a pol. :) A mame narodeniny v rovnaky den...no takze to iste vsetci chapete, ake to musi byt skvele dievca :)))).
Ehm, no, a tak nam bolo dobre, palacinky boli chutne (pripalila som asi iba 3, co sa na moju zainteresovanost do konverzacie da pocitat ako velky uspech) :) , Eva u nas ospala --- to je asi akoze zlozenina, ze "ostala spat", lebo jedine , co ukazoval vyhladavac mhd bolo 59 minut chodze, tak uprednostnila variantu 15 minut metrom, rano.
Proste, vydareny vecer.
Dneska sm mali vybornu skolu.
Uz vas nudim, ze....
No, ale nic ine sa na to neda povedat, teda zacal nam zase novy predmet Marketing the Arts a prvy tyzden mame s americanom, co pracoval v Chicageskom balete ako manazer 20 rokov a teraz uci a je to taky pravy prototyp americana. Teda, to sa samozrejme neda generalizovat, ale tak, ked hovori tak pouziva roztodivnu gestulaciu , prska na okolo a proste je to velmi zanietena hodina a stale sa nas cosi pyta (kedze vela spoluziakov ma za sebou ekonomicke skoly, a ja sa v marketingu vyznam ako Cervena karkulka v politologii, tak moje odpovede aj podla toho vyznievaju, ale to uz som si navykla, ze to tu nikomu neprekaza a tak sa dobre bavim.) No uz sa tesim na zajtra, teda este ma to bavi aj z toho pohladu, ze mi nejako prijde ze je to v takej usa mentalite hovorit vsetko v takych velkych zvucnych dobre zapamatatelnych heslach a viziach, tak ma bavi nad tym rozmyslat, ci to naozaj moze takto byt. Inac mam taky zaujimavy dojem, ze i ked som si nikdy nemyslela, ze by som eru komunizmu nejako na sebe zazila, alebo by ma ovplyvnila, tak v niektorych veciach uvazuju moji spoluziaci uplne inak. Napriklad , z predmetu European framework, kde sme sa zaoberali aky postoj zaujima EU ku kulture a co robi na tomto poli a vsetky tie kongresy a vyhlasky EU, co sme preberali a ktorych je nesmierna spuuusta a ich hesla ( na prvom mieste akoze socialna spolupatricnost, zveladovanie kulturneho potencialu narodov a cultural diversity , no proste pojmy), vo mne vzbudili dojem , fiiiha... no, taketo hesla som uz dakde pocula, ... a nedopadlo to velmi stastne... Ale tak, tym nechcem povedat, ze EU ma sklony ku komunistickemu mysleniu, alebo comusi, ibaze mam k tomu cynickejsi postoj ako moji spoluziaci, lebo su to nejako len slova pre mna zatial.... a to sa mi stava aj obcas ked nas americky ucitel hovori, ze si vravim- no, to je pekne... , ale... :). O to viac ma prirodzene tie hodiny bavia, ze nielenze nic o tom neviem, ale mozem o tom aj rozmyslat. Juh, konecne ! Rozmyslat a v skole, predtym nemyslitelna kombinacia :)))....prehanam.

No, tak idem si zahrat. tatinko, sice vlastne neviem, tatinko, citas blog? No, ale musim to vyjadrit, tatinko hrozne dakujem este raz za efekt, uzivam si s nim nesmiernej zabavy! Dakujem!

Zaujimava vec je, ze nasim susedom (teda obdom susedom), nevadi (ak sa za nevadenie da pocitat neklepkanie na radiator) moje hranie a vadi (ak sa za vadenie pocita klepkanie na radiator) Lydiino hranie. Urcite to bude aj tym, ze cello viacej pocut , ale ja si prirodzene namyslam, ze je to preto ako krasne hram :))))).


Zajtra miesto finstiny (ukecali ma spoluziacky, ja by som samozrejme dobrovolne ziadnu hodinu nevymeskala!!! ;) ideme na tanecne predstavenie a vraj to ma byt contemporary a of highest quality, s nasim ucitelom. No, som zvedava!
Dostala som typ, ako bojovat s temntotou, ze sa mam furt miesto pozerania sa vonku , pozerat na hodinky...
Dnes som to vyskusala a prislo mi, ze cas doobeda uplne slimacie (ide slimacim tempom) a poobede hrozne letiiii... co ma jemne znervoznuje. Dolezite je rozhodnut, ci ma to znervoznuje viacej ako temnota, aby som sa zase zacala pozerat radsej von do tmy.
Niezeby mi inac sledovanie hodiniek vyrazne pomohlo.

Dnes rano sa mi podaril,neumyselne, skvely trik na vstavanie ale. Budik som prestavovala asi trikrat a potom som zaspala a zobudila sa so strasnym zdesenim : "zase som zaspala!!!""" a vybehla som z postele a uz som bola taka dobre prebudena, ze som vsetko stihla.
Neviem, ale ako sa da regulovat, aby som vzdycky zaspala len primerane. Hm n.









ERZULD!!!!!!!, som si spomenula, ze som ti ZABUDLA ZABLAHOZELAT v prude pribehu o Marianovej oslave, na ktoru si isla...:)))

takze juchachaaaaaa: ZLATA NASA MILA, ERIS
NECH SA STALE VELA SKERIS
NECH TI VSETKO DOBRE BEZKA
TALIANCINA, DETTO
AMO IL FILLETO!
NECH NEPRSI ALE SNEZKA..
(ehm, stratila som rym..)
ERZA JE NAS PRIM !!! :)))





Padydadydadyda!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home