Sunday, November 13, 2005

Ahoooojte, prave varim halusky a cakam , kym mi zovrie voda. Jednu varku uz mam za sebou... no respektive pod sebou. Postruhala som zemiaky, posolila, dala tam muku (mam iba hladku), nahadzala ich do vody, v ktorej sa ladnym pohybom oddelili vsetky vlakienka zemiakov od muky a vyslednym produktom bola taka redsia zemiakova kasa, s obsacnymi hrudkami..Nastala tazka dilema- ako sa pri mojom vareni stava - mam to vyhodit do zachoda, do kosa, alebo kvoli tekutosti vyliat do umyvadla (so sitkom??). Este ma napadlo, ze ak by Slovenska republika nedajboze v buducnosti mala problemy s nadmernym turizmom, urcite by sa hodila fotografia nasho narodneho jedla -v mojom podani.
No, idem na druhu varku, pridala som tam viacej muky (aby sa malo co este krajsie rozpustat.) Inac dneska skusam halusky, lebo som na ne zajtra chcela pozvat kamaratov... ale mam ich celkom rada, tak tento plan asi budem musiet zrusit....No nii! (To je najcastejsi finsky povzdych, oni inac maju asi 100 povzdychov a takych fraziciek , co nic neznamenaju, akosi to nezapada do obrazcu, ze su Fini malo komunikativni...)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home