Wednesday, October 26, 2005

Ja napisem, napisem, tot je prislub, buduci tzyden - a bude toho tak vela, ye mi este budete vraviet, pisat a telefonovat- Nina, nepis, prosim ta uz nepis! ;) Konecne mi bude niekto telefonovat....jeeeejda, ups..no to je vlastne dobre, ze som si nato takto spomenula-moj telefon niekde lezi opusteny v Helsinkach (snad) -nastastie je vypnuty tak mu v tom deliriu ani neni za mnou smutno. Nechala som ho v autobuse. Domnievala som sa ze nebude velikanskym problemom sa k nemu o5 dostat, kedze mi autobusova tetuska povedala, ze mi ho da do Lost and found properties,avsak ... doterajsie udalosti naznacuju ze moja domnienka asi bola len puhou domnienkou...
Vsetko napisem, aj ako som sa vcera kupala v jazere aj o tom, ako sme do narodneho parku putovali 5 dni a pritom boli stale v helsinkach ako nam snezilo vlastne este stale snezi.

Papapapaapapapapaaaaaaa, zdravim a objimam.

Moiiii

0 Comments:

Post a Comment

<< Home