Saturday, September 24, 2005

Nasledujuci odsek je cisto hudobne orientovany, a dolezity tak len pre mna, ale verim, ze okrem maminky bude zaujimat este aj tatinka :))), takze som ho napisala, tak tu je:
JUPYYYY!!! Tak s tymto sa sem musim vsetkym zdoverit, zasla som na jazz department, lebo mi povedali, ze po 20. uz budu vediet, ci by sa pre mna nasiel nejaky ucitel a (musim sa priznat, ze si beriem priklad od svojej spolubyvajucej norky, ktora si vymenila svojho ucitela za najlepsiu rusku ucitelku, este k tomu externu -na skole... Teda, siba (sibelius academy) jej to povolila, kedze ona nebola spokojna so svojim starym ucitelom, ktory, ako o nom rozpravala, je asi 78, 25 krat lepsi ako hocikto z Prahy...no, kazdopadne ttvarim sa ako ona v style- ja? ja si zasluzim to najlepsie, co mi tu mozte ponuknut :))). Takze pani bola prave na odchode. Skoda, ze nemam omaknutych ucitelov na skole, lebo sa ma spytala, kto by som chcela , aby ma ucil (tak som jej mohla povedat, len ze hocikdo velmi dobry ) , ale vraj na folk departmente su huslisti a ze to ma s improvizaciou dost spolocne, a ze by som mohla mat hodinu jedenkrat tyzdenne ( co je teda pre mna super, teda ja som otvorena vsetkym druhom hudby a raz do tyzdna neni vela, ale je to do pohodky, plus, mozno by som pochytila nejaku etno hudbu-lebo tento folk department je velmi sympaticky, maju na chodbach salky a kavu a caj a jablcka a v cvicebniach kresielka a dokonca je tu aj cvicebna s regulernou postelou. Ja uz som nahodou zoparkrat zaspala na klaviri, takze toto sa mi zda uzasne ) a organizuju vela africko-indicko-finsko a inak rozne narodnostne koncerty..tak verim, ze by som sa cosi nove naucila.
No, pani som teda povedala, ze to je fajn, avsak ja som jazzovy huslista a teda, improvizacia folkova je mila vec, ale od narocnosti jazzovej harmonie na mile vzdialena a ze je celkom zvykom, ze ked nie su jazzovi huslisti na skole, tak ich ucia napriklad saxofonisti, etc.. Tak sa pani zamyslela apovedala, mhm mhm, no tak to teda budeme musiet premysliet ako to urobime ( ja prirodzene viem, ze najlepsie je urobit to oboje :))))) JUHUUUU...no, tak sme sa dohodli, ze pridem v pondelok a obideme spolu par ucitelov, ktorym vysvetlim, co potrebujem atd. ( len dufam, ze sa toho nezalaknme, lebo vzdy ked sa mi zatial naskytla podobna prilezitost, tak zacne vystupovat navonok moje Kutom a Mariom zdevastovane muzikantske sebavedomie a tak si vravim, ze preco by som mala chciet vela, ked sama nic neviem---ale zatial som presvedcena , ze o to vobec v tychto veciach nejde-cim menej toho viem a cim vacsi potencial mam, tym lepsieho ucitela potrebujem, myslim...inac teraz sa mi hra fakt dobre-mozno preto, ze sa skor hram ako hram, lebo nemusim vsetko debilne drzat podla kuty ani cvicit znechucujuce b bop stupnice, ktore som este zatial v ziadnej improvizacii nepouzila...(a ani v buducno to nepredpokladam) a tak bavi ma to, to je asi najpodstatnejsi dovod...tu celkovo na skole, je hrozne fajn, ze narozdiel od nas Prahy i Brna, tu ma nikto nedemotivuje... tu nam kazdy vravi, co mozme,co by nas mozno zaujimalo, co nam odporucaju vyskusat, a vety typu, ked budete pracovat ako hlavny menezer berlinskej filharmonie, tato informacia vam moze prist vhod,,,etc.....je smutne, ze som tak zavisla na okolitom prostredi , a citeni podpory, ale je to fakt.... ak by ma na klavir ucila pani Maresova,(to je ta 80 rocna brusna tanecnica), tak by som asi skor ako ameliu ovladala siroku skalu dovodov, preco je klavir a dotykanie sa ho zivotu nebezpecne.
No, dufam, ze sa nezapredam a pozbieram odvahu vyjadrit plne svoje potreby v pondelok... (asi by bolo najprv dobre zistit, ktore to su.. :)
nejaka operna spevacka tu hrozne falosne spieva :)))), aaaaaaaaaaaaaaaaaa, uuuuuu....beziiiiim, papapaapapappapa

0 Comments:

Post a Comment

<< Home