Friday, September 30, 2005

Uvarila som svoju prvu polievku v zivote !!!! :). To, ze vyzera ako olejnata voda by mi vobec nevadilo, pokial by tak aj nechutila. Varenie je skutocne mne zatial neznama alchymia. Uz dva dni sa hlboko zamyslam nad otazkou, co robi rozdiel medzi vodou so zeleninou a polievkou. Teda, aby som k svojej vlastnej polievke nebola nevdacna- treba povedat , ze ma chut. Rozmyslala som nad tym, ako bysa dala popisat a najpriliehavejsie je asi "voda na spagety". Je slana- dost a moze byt aj tepla-dost. Ak by sa v nej spagety uvarili a voda sa vyliala , dalo by sa uvazovat aj v terminoch chutnosti. Od vcera mame internet aj s webovou kamerou (ktora dnes rano odletela do nemecka, ale vrati sa v nedelu), tak ju mozno i vyfotim a mozno mi poodkryjete zahadu, co som poplietla.
Prave inac hram a dnes mi to nejde a ma to bavi hrozne, aka som nesikovna :)! Konecne mam co cvicit, lebo inac naozaj neviem, co moj buduci ucitel (udajne sa bude volat Hermann- ako moja stolicka s Ikey-to je ale carovna zhoda nahod ! To sa iste potesi, ked mu to poviem! ..no, pani na jazzovom ma zacina mierne znepokojovat, lebo vraj je tento pan z Jyväskyly, co neviem, kde presne je, ale v Helsinkach nie a uci jazzove husle externe dvoch studentov odtialto a o kedy mam hodinu sa dozviem hned ako sa s nim skontaktuju- v priebehu niekolkych tyzdnov (uaaaaaaa....!!!!!) ) teda na dokoncenie lienkomysi-neviem, co mam cvicit zatial.
Idem za chvilku na finstinu-naposledy pani povedala, ze mame tyzdenne cvicit finstinu tak 10 hodin denne. Nikto okrem mna sa nerozosmial!!! Co je toto za krajinu. Pani na mna pozrela mierne zlovestne. A to je inac strasne mila!
No,... inac vo finstineje taka mila zvlastnost- (teda okrem 200ky ostatnych)-nerozlisuju on a ona-vsetko nazyvaju hän .
papapapapapapapuli
cuco: da sa poslat polievka zo SR?
Potrebujem kvalitny vzorok. (pre moj zaludok!)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home