Thursday, September 22, 2005

Pekne popoludnie prajem. (A to tu teda vazne je, slniecko sa na mna skeri cez okno, obloha je modra, tych 8 stupnov potom ani nevadi :)). Spoluziacka dnes pracuje posledny den v kaviarni na namesti, tak ma pozyva, tak sa tesim, lebo sa tam da ist asi polhodinovou prechadzkou po pobrezi, co by bol v taketo krasne pocasie nerozum nevyuzit! Dnes mam 2. hodinu finstiny a prva bola skvelaaaa---teda pani sa tvari, ze nevie anglicky (teda, usudzujem, ze sa tvari, lebo tu sa so mnou rozpraval anglicky aj 80 rocny dedusko na ulici), a hovori na nas plynule finsky a je vesela , no jup jup. A mam spoluziacku z Peru ! (aj z bolivie a venezuely a japonska a celej europy , ale ta peruanka je navidomoci povabna). Dnes sme v skole opustili Britvu a z fabriky na kable sa presunuli do funkcionalistickej budovy, kde sidli akasi europska organizacia, ktora ma za ulohu informovat. Tak nas cele doobedie i poobedie informovala, otazku zaujimavosti vsak tato europska organizacia ( asi nebude jedina svojho druhu) bolestne opomina. ..
Uaaa, ja uz musim rychlo bezat ...na prechadzku....no zivot , a z neznamych dovodov hlavne moj, je plny paradoxov. :))
Papapapa---vecer ma tu mate zas.
Maminka, inac, euro 26 som si zabudla doma, myslim, ze je na stoliku pri posteli, alebo dakde pri pocitaci-ozaj uz sa nasiel nejaky dobrodinec, co mu zase vdychol elektronickeho zivota? ?? To iba kvoli tej rezervacii, budu sa tam pytat na cislo tej karticky. Pusinky posielam, papapapapaapapaaaaaaaaaaaaaaa, petke zdvih .)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home