Wednesday, September 21, 2005

tak dneska len strucne (to som zvedava :))). Britva sa ukludnila, alebo ja som si privykla tazko povedat- dala nam na zajtra dalsich 70 papierov a navrhla ze kopiu 400 stranovej knihy si nemusime brat povinne. Inac vraj uz poslala akademii fakturu na 100 e za pouzity papier. :)))). Dnes mi zacala byt vonku vazne zima, zverila som sa spoluziackam , ktore sa na mna sustrastne pozreli a povedali mi, ze toto je koniec leta. Zimu vraj bude o mesiac, ked teploty klesnu pod - 10. Toto sa v brozurkach skoly nepisalo! Dneska mam prvu hodinu finstiny, tesim sa. Mam si kupit knizku za 30 e, ale este si dam trochu usilia ju nejako vykseftovat. V kniznici ju nemaju.
Takze predsalen strucne :))) -na moje pomery az ohromujuco:). Padydadydadyda!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home