Tuesday, September 20, 2005

Este samozrejme ale cosi o vikende. Moja spolubyvajuca -norka Michaela sa zamilovala do finskeho huslistu,ktory hra v londynskej filharmonii, takze cely nas domcek je vo vzrusenom sledovani, ako sa veci budu vyvijat. Fin sa vola Jukka, a v jedinej konverzacii ,ktora medzi nami prebehla , mi povedal, ze jeho meno nevyslovujem spravne. Inac ale verim, ze niekomu by sa mohol zdat sympaticky... Kazdopadne mi sme za zacinajucu romancu vdacne a zvedave, co bude. Po ich poslednom (a prvom) rande sa neozval, takze Michaela je cela nestastna. Snazim sa ju upokojovat a rozveselovat triezvym pohladom, ze predsa musi travit trochu casu aj so svojou anglickou manzelkou a trojickami.
Akoby si ale mojej snahy nevazila...ti severania vedia byt naladovi...
V Sobotu som bola v lesiku. Vzala som mapu, kompas a s odhodlanim ist 10 km na vychod a prist k pobreziu som vykrocila. V lese bolo strasne krasne, skaliska a cucoriedcie bez cucoriedok a brusnicie bez brusiniek , ale nejake hriby a nejake zvieratka ( v obidvoch som videla jemne nebezpecie, tak som radsej moc neskumala). Prekvapenie bolo pre mna , ze ked uz som mala byt uplne blizko pobrezia,ocitla som sa zrazu kilometer od nasho domceka! Podozrive mi prislo uz , ked kompas ukazoval vychod furt inde, ale som to odovodnila, ze od vsadial je vychod inde...tak dufam, ze to je spravna uvaha. Ak mate niekto typy ako efektivnejsie vyuzit tuto orientacnu pomocku-budem rada. Nielen v laponsku ocenim.
V istom ohlade mam ale uprimna rada svoju..m... nie celkom istu orientaciu , nielenze mi prinasa zivot plny osviezujuceho prekvapenia, ale nepochybne i caste vyhody: Ziadne 10 kilometrove kracanie domov z vlhkej chladnej plaze..fuj. :)))
Kazdopadne Vecer v Sobotu zorganizovala flautistka Noemi - dievca z Pesti vecer brusneho tanca iba pre dievcata. Za tancuje a ze nas nieco nauci. A maju obrovitansky byt v centre mesta, plne zariadeny, vacsi ako nas s troma izbami a velikanskou obyvackou, kde sme tancovali. No uplny luxus a v tomto bode sa hodi podotknut, ze s nou byva katka Jirickova a je to byt, ktory som odmietla a... nelutujem (lebo lutovat sa nema, inac moc vela inych dovodov na to nemam :)))---ale nie, mam skvele spolubyvajuce, a zariadovat si vlastny byt je vzruso a vybavovat vsetko i urcite cosi dalo a to nevravim o veverickach a tolerantnom prostredi narodnostnych mensin, ktore sa v nasej casti sustreduju.). Vecer bol skvely, Noemi tancuje velmi pekne a mala kraaaasnu suknu (Daria-taku strihanu a s peniazkamami na spodku-juj, velmi peknu) a teda bolo nas 11 dievcat a pili sme caj a celkovo to bolo velmi fajn. :) (obavam sa len , ze som si zatancovala tak ja a Noemi, pretoze sice ako prvotny umysel tvrdila , ze si prejdeme zaklady, ale uz treti prvok bolo cosi , co sme sa ucili tak po pol roku (shimi dopredu na stred a dozadu)... :)Ale vsetci sa dobre bavili a no proste faajn.
V nedelu som lenila. Priznala som si to uz rovno rano, takze som zo seba ani nebola frustrovana. Asi najprinosnejsia aktivita bolo moje obradne vynesenie smeti (po trojhodinovom spanku) o siedmej vecer a este pobehovanie a poskakovanie hodinu po vonku, lebo som zacala mat alarmujuci pocit , ze zacnem lenivostou postupne odhnivat.

Inac, dnes som dosla k zaveru, ze som zavisla na kave!!!!!!! Mami!!!!! Kedze mame kavovar v triede, uvarime si po obede kavu a pijeme pocas dopoludnia. Dnes , kedze sme neboli v skole som si kavu nedala a nielenze som skoro zaspala (ale to sa da aj vysvetlit tak, ze ked sa pocitac nepouziva, tak sa samovolne prepina do rezimu spanku), ale moja mysel odchadzala stale castejsie pomyslenim na NU! Najprv nevinne---mm, tak kava by mi mozno celkom dobre padla- az po jednoznacne- KAAAVUUUUUU!
Potom som si juu nas dala aj s kolacikom (bez laktozy !!:) a moje telo a mysel sa spojili v nadhernu symbiozu spolocneho uctievania tohto moku.
Uaaaa, co mam robit???? Mam abstinovat??? Na jednej strane, je tu o jednu pozemsku radovanku na svete viacej (Talmud hlasa : Kazdy sa bude raz zodpovedat za vsetky legitimne radosti, ktore zabudol prezit.). Este moje svedomie s casti slachti, ze je tato kava fairtrade(akoze nepochadza od rolnikov zdieranych systemom...).
Na strane druhej- kofein je zly, kava je zla a co viac-zavislost to je na tom to najhorsie! Este k tomu ja- ja kavu predsa nemam rada- a tuto pijem bez cukru a bez mlieka!!!!

Nuz, teda cas pokrocil, idem domov, pokusim sa venovat britvinym papierom. OOO. Inac sa vo svojej izbe vobec nemozem sustredit na ucenie ani na nic okrem spanku-ale spi sa tam velice dobre a dlho. Musim zohnat nejake lepsie svetlo a .... snivam o nejakej prijemnej pohodlnejstolicke-kresielku- pojdem sa kuknut do recyklacneho centra, ci by som tam cosi take nenaslo. Jee, to by ju naozaj sprijemnilo. Teraz je tam len, co tam fakt musi byt. A mozno je to dobre. Jej, to Dostojevsky rad pouzival v romanoch- Izbietka je zariadena striedmo, ale cista. (To druhe ...no...poznate ma---inac dokonca si myslim, ze neporiadok znizuje moznost depresivne vyznievajucej prazdnoty v mojej izbe. :) Celkovo som spokojna.
Juch, dufam, ze sa vsetci veselite a radostite a oslavujete (tu sa normalne moc neoslavuje---uuu chyba mi domov!!!!!!) a mate vela hudby okolo. Erzi, opatovne ta vyzyvam- vyzdrav!!! To pre teba naozaj nie som ziadnou autoritou???? Papapa, vsetkych objimam a bozkavam!!!!



Vasa G

0 Comments:

Post a Comment

<< Home