Thursday, September 15, 2005

Mam tu so sebou sice husliatka, ale spanok vitazi, divocina domova ma vola, hlas nintendo priser z postielky ma laka. Inac-Postel som dostala od nasej exchange coordinatorky. Iste indicie mi hovoria, ze nepatrila jej, ale tak -este dobre nepoznam jej zaujmy a konicky, tak ktovie...Na jednej strane ma nalepene postavicky z nintendo hier ( nie coordinatorka, sice, zase musim zopakovat, este sa dobre nepozname.-moje oblubene postavicky kazdopadne su akesi ruzove vytrusy so zabijackym pohladov a s nazvom Exeggcute. Na druhej strane mam postavicky akychsi robotov, tych ale bohuzial nevidno, lebo mam postel pri stene. ) Exeggcute uz vrieskaju, bezim bezim, hlavne nezabudnut hodit na seba lady rain a vyrazam do ulic !
Mavajte sa najlubeznejsie a Erzi, vyzdrav !

ninca

0 Comments:

Post a Comment

<< Home