Friday, August 01, 2008

dneska je piatok, juhhuuuu, sice sme boli v robote do 10, ale zajtra je vikend a kedze v labe nepojde elektrina mame volno! Ideme teda do kina. Na 9, rano. No aspon to bude skutocne odlisny zazitok. Uz cez tyzden sa ma pytali, ci sa k nim pridam na velku filmovu akciu. Tak ja, ze jasnacka. Kedze zial korejske filmy nemaju titulky v anglictine, a moja sucasna korejcina by asi na pochopenie filmu nestacila (teda pokial by to nebol nejaky silne dadaisticky film), rozhodli sa, ze pojdeme na americky film s nazvom "Mummy 3". Vravim si, hm..zvlastny vyber pre chlapcov..film o mamicke, a este k tomu treti diel, asi budu ti Korejci silne rodinne zalozeni... pytali sa ma, ci som videla predchadzajuce diely, tak vravim, ze mummy u nas este nedavaju, takze nie...cudovali sa, ale aby som vsetko dohnala, poslali mi trailer, ze nech sa uz mozem zacat tesit. Trailer ma prinutil otvorit slovnik na nete a zistit, ze mummy neni mamicka, ale mumia....pozerat sa o 9 rano hodinu a pol na mumiu bud urcite zazitok,len neviem ci podla mojho gusta,ale vsak tesim sa..co ine mi ostava :).

Dneska sa po mesiaci vratila do labu ich velmi mila a zlata kolegynka. Bola v Lisabone cez rovnaky program ako som teraz ja v Korei a vie anglicky! Jedina chyba je,ze od pondelka zacina pracovat v Samsungu, takze s nami nebude.Tak ja sa uz uberam do postielky, nech zajtra na mumii nezaspim..sice ktovie, ci to pocas filmu nebude mojim tuzobnym prianim:). tak anyohihasejooo!
dnesny-dokopy so zmrzlinou-dvojhodinovy obed

polievka, ktora prisla necakane po 2 velikanskych chodoch, bola sice dost stiplava a bolo v nej kopec akychsi morskych zivocichov,zeleniny a nudiel, ale chutila vyborne, vpravo si mozte povsimnut kimchi, co je korejska tradicna pochutina, robi sa z kvasenej cinskej kapusty, chilli papriciek, redkviciek a nejakych inych ingrediencii, co neviem co su, je to udajne hrozitansky zdrave, ale co vam budem hovorit, hlavne chutne!

1 Comments:

Blogger Unknown said...

I can't read what you write. But I can see the picture that you uploaded. Have a good time in Seoul. ^^

8/05/2008 1:27 PM  

Post a Comment

<< Home