Thursday, March 02, 2006

Vzdy sa mi zda, ze uz som prekonala vsetky mozne uskalia a stavy, ktore sa len daju prezivat pri pisani bakalarskej prace, ked sa zrazu objavi nejaky novy!
Takze okrem stavov lahkeho zufalstva, zarmutenia, nadsenia, okamihov nahleho osvietenia, nervozity, unavy, zjedenia celej chladnicky (chladice ma este stale pichaju v krku), znudenia, bolestivej lenivosti, noveho privalu tvorivej energie a sil a napriklad jej nasledne nevyuzitie a zaspatie a poslintanie si studijneho materialu :))...som prave dosla k stadiu: Naco to pisem? Pre koho to pisem? Koho to bude zaujimat, ked ja sa ma ako tvorca som z toho otravena???

Ak niekdo viete odpoved zasielajte , budem vdacna. Ak niekdo poznate adresu, budem este vdacnejsia. Ak niekdo poznate adresu k laskavej bakalarkovej muze, napiste jej, nech sa nado mnou zlutuje.

Zdravim vas a este raz.

Vas oddany leňosed.



Este si sem pridam fotku, aby som videla, ze boli i pekne a svietive casy . Laskias sunnuntaina (zo sankovacej nedele :)

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ninka, obavam sa ze si nepochopila podstatu pisania bakalarky. V podstate totiz nejde ani o kvalitu ale skor o kvantitu, pretoze skoly musia nejak predsa kurit. Daktore skoly dokonca su prefikanejsie, daju papiere do zberu, nechaju si peniaze, a studenti im kludne mozu zmrznut - na taketo praktiky si iste spominas z cias lycea kde to bolo v podstate na dennom poriadku. takze, jedine co ti odporucim je asi len tolko, aby si sa netrapila obsahom ale mnozstvom - uvidis ze ked donesies 150 namiesto 50 stran, tak usmevy na ucitelskych tvarach budu o to vacsie, a ak budes mat stastie tak sa to odrazi aj na hodnoteni :) tvoj/a kamarat/ka do deste

3/03/2006 7:05 PM  
Anonymous Anonymous said...

prosim prosim este fotkyyyyy

3/03/2006 7:07 PM  

Post a Comment

<< Home