Wednesday, March 29, 2006


Mili moji najmilejsi, teraz tu toho je tolko, ze som si na blog ani len nespomenula, tak napriklad som si minuly utorok blicla zoskoly , hu, a bolav Tallinne, ktory teda pokladam za jedno z najkrajsich miest , ake som kedy videla. Cosi ako Banska Stiavnica, Brno, Bratislava, Praha so strukturou Nitry...noproste Tallinn:)! Akoprve som vyrazila do socikovskej stvrti, kde to vyzeralo ako na Vinohradech a pokonverzovala s babickami estonsky. (Moja teoria bola- cosi ako finstina, len nie uplne a kedze finsky poriadne neviem, tak som bola presvedcena, ze moja rec bude kazdemu spravnemu Estoncanovi absolutne zrozumitelna :)No, ale clovek ani nevie, ake veci mu mozu chybat, pri pokreslenych panelakoch ma uplne zaplavil pocit vnutorneho blaha :)! Vo Finsku je totiz vsetko take usporiadane :).
No a potom som mala v stredu hodinu, ktora bola velmi fajn ako obvykle a vecer sme sa vybrali so skolou do Laponska,kde bolo uchvatne a videla som JU!!!! UUUUU...to je moj uplne najvacsi zazitok :)))! A mam kopec fotiek, len si vravim, ze to vam vsetko radsej porozpravam a vcera sme sa vratili ...jeeee a ja som dokazala napisat esej a dokonca jedna z prvych o ktorych si myslim, ze je naozaj dobra:) , nuz a dneska test zo Suomi 2 a uuuz mam voooolno, uz mozem chodit slobodne do skolicky, teda lebo teraz som nemohla, lebo som mala vela veci na praci. Prechadzajuc Tallinskymi ulickamisom vymyslela dve pesnicky, podla mojho nazoru by mali byt ihned zaradene do pokladnice svetoveho hudobneho bohatstva...aletak ludom chvilu trva uvedomit si , co je skutocne dobre. Takze vam ich iste zaspievam svojim vlastnym dvojhlasom ale aspon text pripojim: 1. je anglicka, s textom: //:Now I have nothing more to worry about:// 2. slovenska , ked som si v Tallinne uvedomila svoje korene, a text znie: //: Nebud Radko, nebud sisi.://

No a teraz je 5 slovom viisi hodin a co jarobim hore? No, piekla som na zajtrajsiu party.Ano maminka, vysledkom su keksiky, ktore sa v obchode daju kupit okamzite za 10tinovu cenu a 100tinovu namahu. A aspon by som mohla vini vyrobcu! Raz sa poucim, a myslim, ze tento den prave nastal.
Nie som si takisto ista , ci je najlepsia strategia na vlastnu party piect do rana a cez party spat. :)
Uch...ideeem, vsetko ukazem, ked dojdem, aj porozprava, inac je superze mam kopec veci, ze ma ziadna nostalgia neobchytava!
Piste, piste, co mam komu priniest , pripadne odniest.. (?) ... a a a tesim sa na vaaas!


Vas Radko

0 Comments:

Post a Comment

<< Home