Monday, March 06, 2006

Tak som nakoniec do konca tyzdna povila prvu cast bakalarky. Nie je to cela bakalarka, ale musim povedat , ze som so sebou i tak celkom spokojna a zvysok si necham na doma, Sice, len ma mrzi, ze nebudem mat vsetky knizky, co mozem mat tu. Inac , neviem cim to, ale som naozaj prekvapena zo svojhou akademickeho pristupu, akoze vsetky zdroje overujem, na vsetky nepriame citacie podavam referencie a odovodnujem odkial aka informacia pochadza. Neviem, ci to nie je nezdrave. Dlho to trva a neviem, ci to niekdo okrem mojho novo ziskaneho uzkostliveho akademickeho svedomia oceni : )))). Kazdopadne , na teraz to staci, odlozim knizky do skrinky, poupratujem vsetky vlasy vytrhane zufalstvom a doplnim aspon zakladne potraviny do kuchynskych zasob...no dobre trosku prehanam... mam este cele kilo muky, ktore som sa za ten tyzden vobec nepokusila zjest :)))... stale prehanam samozrejme (mam este kopec soli,caju... :))) Maminka mi dneska povedala, ze vidi hlavne pozitivum mojho bakalarkoveho tyzdna v tom, ze si pobyt aspon trosku otravim a tak ma bude moct aspon trosku menej lutovat, ked sa vratim , cha chaa... ja sa domov samozrejme tesim, ale ... holt, nie jemi tu na zahodenie. (Je mi tu na zahodenie starosti :D)
Dnes som bolana prenadhernej prechadzke, objavila som novy lesik, ktory mam asi 6 minut od domu. Chlapci a dievcata hrali na zamrznutom futbalovom ihrisku hokej a slniecko zapadalo nechavajuc na oblohe ruzove sramy a vsade po kolena snehu, že som sa dole z kopca šankovala po stojačky v snehulach- teda som sa snehulovala vlastne. Je tu teraz naozaj prekrasne. Dni uz su dlhe a svetle a teploty okolo - 9, takze tiez prijemne. Finska priroda ma zvlastny raz, vysoke borovice riedko rozprestrete po kopcoch, skalne roklinky ...no nieje to ako priroda u nas, ktora ta akosi privinie do narucia, zabali makkostou a nehou prirody, ako u nas listnate lesy napriklad. Tu akoby sa priroda tvarila, ze si drzi odstup, ale nie je tomu tak, je len ineho razu, priestornejsia, vzdusnejsia, vyssia... no...to je ale samozrejme z mojho po-hlad/cit-u.

Takze, moja kamaradka do dazda si vyziadala fotografie, takto sa neodmieta :)
tak hort na ne ...
hort? ...existuje?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home