Monday, March 06, 2006

Juu, to ma tesi, ze vam to tu mozem aspon cez fotky ukazat. Takze ako prve su tu fotky z Lydiinej cinskej vecere, ktoru pre nas navarila a zverejnila minulu sobotu:
najprv Lydia v akcii

a jej delikatne vytvory:

akesi zavitky plnene kapustou, tofu a hribami (teda to bola vegetrianska varianta : )takze aby som nezavadzala, je mozne ze tieto n obrazku obsahuju ine zlozenie :)




spring rolls- jarne..hm..zavitky..? Moje mozgove sa snazia krutit, ale i tak neprichadzaju nato, ci sa to tak povie :)


indonezska vonava polievka s kokosovym mliekom a vselijakymi koreniami a zeleninami








kompot s ovocim, ktore som nikdy nevidela ani nepocula... mnaam mnam, ....ale este stale som ho nepocula...hm.









a takto to vsetko vyzeralo














a nasi mili hostia.Dajme tomu, ze to, ze sa mi nedarilo najst, kde sa zapina blesk pridava fotke ..no..dynamiku













Annika a Eva, ktore sa udajne musia na fotke tvarit akoze nejedia :)











kamarat Heinz neschopny z prejedenie akehokolvek pohybu:)
















kamaratka Julia, mila a vesela nemecka flautistka


































no prosteee...:)





A zajtra este prislubene fotky z Laskias Sunnuntaina : )
Ale teraz uz na mna zvodne zmurka postielka, moiiiko!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home