Tuesday, August 12, 2008

Ahooj mami, verejne sa kajam, ze nemozem dodrzat slub, ze sem dneska pripisem a dam fotky ohladne vikendu, z dovodu zvysenej gravitacie mojej postele (alebo v tom ma prsty ten ruzovy zajac!), neda sa inak, musim ist akutne spat, pardon,pardon, ale umysel som mala dobry, odchadzala som uz o 9 z roboty, ze pojdem domov pisat, zial to moj veduci (na obrazku v precitenom duu so mnou) pochopil ako ze som nedostatocne motivovana k praci a asi ma nieco trapi a tak sa ako prekvapenie rozhodli odist so mnou a vziat ma na karaoke,teda ono sa to nevola karaoke ale nejako inak, ale rozdiel medzi karaoke a tym inym je iba v nazve (Korejci jednoducho nemaju radi japonske veci), no a bola to velka sranda, teda boli sme len chvilku, asi to totiz pre nich neni uplne najlepsia zabava, ale ocividne ma chceli nejako rozveselit a ja som im uz minule povedala, ze rada spievam a rada si karaoke s nimi vyskusam;ocakavala som od toho exoticky zazitok,ktory sa mi naozaj vyplnil. Takze, vyzeralo to tam tak, ze to boli take oddelene miestnosti, pri hlavnom vstupe zaplatite nejaky poplatok a potom kazda skupina dostane pridelenu svoju viac-menej zvukotesnu miestnost a tam si vybera pesnicky.
Vyber dobry:), vsetky hitovky, ale hlavne sa mi samozrejme pacili korejske ocividne velmi popularne songy. Do toho sa premietaju uzasne srdcervuce korejske videoklipy a spieva sa a tancuje, boli sme tam 4 ludia+ 2 tamburiny, cha chaa, a neni to spojene so ziadnou krcmou ani nicim, proste, cosi ako ked ide clovek na squash,len su tam mikrofony a reproduktory. :) Takze aspon pre mna velka zabava, odusevnenost, ktoru vkladali do tanca a spevu bola vskutku obdivuhodna.
No ale kazdopadne to prekazilo moj povodny zamer ist domov a pisat a teraz je uz po polnoci a musim, naozaj musim ist spat. Tak zajtra uz snad naozaj,
papappapappaaaaa

no ozaj,este vam na zaver ta masina vyjadri svoj nazor o vasom speve, tak to je tiez vcelku sranda

inac,moji kolegovia sustavne usilie najst nejaky prekladac,co by im prelozil moj blog,lebo ich ohromne zaujima, ze co o nich pisem..zatial sa im podarilo vyzistit jedine, ze je to v nejakej divnej slovencine :)), takze :

This sentence is specially dedicated to my extremely skillful and unbelievably nice colleagues at ASIC! Komapsumnida (sorry I don't have the Korean keyboard here) for your care ^^!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home