Sunday, February 26, 2006

Dnes bol uchvatny, skvely, nadherny den. Slniecko sa zubilo na Finsko kompletne snehom zasiate, tak som sa vybrala na prechadzku. Obloha bola modra, vysoka, siroka, daleka, parada, obcas som si poskocila, obcas zabehla a isla som stale za slnkom, a tak som nakonci objavila kopceky, kde sa ludia sankuju a lyzuju a snowboardouju. A nakoniec to ani neni daleko od nas. :) Nuz a potom, Lydia zsalela a uz druhy den varila, pretoze dneska vecer sa u nas konala cinska vecera. (Jej mama - Cinanka sa jej zhrozene pytala, ze preco zacala iba den dopredu s pripravami :) Mali sme 9 chodov a nastastie som bola taka ohurena, ze som ju (Lydiu)presvedcila, ze to musim vsetko vyfotografovat, tak to aspon onedlho uzriete. Premna to bolo naozaj ohromujuce ..ale tak viem, ze maminka, tatinko, vy ste boli v Korei :). A chutnee, mniam nam a prislo kopec milych veselych prijemnych ludi a teraz vsetci odisli a mne je tak fajn, ze som si hned povedala, ze aspon kamsi to treba napisat, aby som sa nabuduce potesila a pripadne i ostatnych :).
Zajtra je narodny sviatok- Laskiainen päivä - sankovaci den, kedy sa pecie jeden druh kolacov plnenych slahackov a nasledne sa ide sankovat. No nie je to mila napln narodneho sviatku v tomto obdobi? :*)
A teraz uz rychlo do postielky a potom vsetko napisem , co sme robili s Petkou a Katkou, lebo to bolo uuuchvatne a no enicko nunicko!
Dobruuuuuuuuuuuuuu

0 Comments:

Post a Comment

<< Home