Monday, February 27, 2006

takze, s Petkou a Katkou to bolo mile premilene. Obcas , ked sa tu mam naozaj dobre a fajn prebehne mi hlavou akysi pocit nenaplnenia, ze to nemam komu zdelit, komu ukazat, kto je mi blizky, aby to vsetko nebolo len pre mna. No proste podelit sa. Petka s Katkou si nechali vsetko poukazovat a vsetko sa im pacilo a ja som zacitila pocit uplnej nadmieru vrchovatej spokojnosti a naplnenia, lebo UZ TO VIDELI A PACILO SA IM :)!
Je to zvlastne, ani by som nevedela, ze clovek cosi take potrebuje. Alebo aspon ja... :)
A co sme robili:
Petka s Katkou si mohli dokonale vyskusat prazvlastnu vlastnost mojej izby - a to, ze sa v nej vyborne , kvalitne a dobre spi. Nasledne sme sa stretavali v meste (ak som mala skolu), alebo sme spolu niekam isli a tak sme pochodili Helsinki a boli na ostrove Suomenlinna, kde Petka skakala z kryhy na kryhu a ja som teda radsej odisla, lebo vidiet , ze za nou budem musiet skocit ma vobec nelakalo pretoze ma chytila hnusnaa chripka a dva dni som bola viac menej odrovnana. Tak sa Petka s Katkou vybrali stopom do Porvaa na dalsi den sami a to vam oni najlepsie porozpravaju, ale zda sa ze sa im tam nadmieru pacilo. Porvoo je jedno z najstarsich finskych miest so stredovekym kostolikom a roznymi inymi zaujimavostami. Dalej sme boli na par koncertoch a mimo ineho i na mojom, ktory bol velice mily a vydareny :). Hrali sme s 2 djmi a 2 spevackami a postupne sa pridali rozni dalsi z jazzoveho klubu v ktorom sme hrali. Myslim , ze som skoncila asi posledna, okolo 3 rano :). A prisla som na kluc k hviezdnej slave! Publikum ma odmietalo pustit z podia...pomerne nasilne dokonca, po kazdom sete skandovalo moje meno a o ostatnych hudobnikov takmer nejavilo zaujem! (pre blizsie informacie kontaktujte ocitych svedkov Petku, Katku:)Ano, bolo to naozaj nevidane. Publikum tancovalo, spevacky dokonca prejavili nevolu nad nevhodnostou spravania sa niektorych nadsenych fanusikov.
Nuz a ako si zariadit rovnako uspesne predstavenie?
Staci zabezpecit , aby 60 percent vsetkych divakov boli vasi dobri kamarat a rodina a hviezdna noc vas neminie :))))))).
No,,,,naozaj vesele :))))))
Eline(nasa nova a velmi mila spolubyvajuca) dokonca robila fotky , z ktorych je ale zjavne iba, jej blesk akosi tiahne k vesmirnym objektom a tak vyzeram ako hrajuca z ciernej diery. Viz obrazok.

pre lahsiu orientaciu dodam, ze napravo su spevacky a to uplne napravo na mna posobi ako saxofon :)
Uz mi zavolali, ze sa im to velmi pacilo a aj publiku, takze ci by som nemohla este zahrat buduci piatok. Povedala som jasne... Len mi vrta hlavou, KDE ZOZENIEM ZA TYZDEN TOLKO KAMARATOV?!!
: )))
A este nejake trosku menej ciernodiere fotky z koncertu:




Maria a Lydia
alias spoluziacka a spolubyvajuca, tazko povedat , ktora milsia


sesterska neha

0 Comments:

Post a Comment

<< Home