Monday, September 12, 2005

No, dneska mam teda novinku uplnu! : Bavila ma skola! Ano, mami, ani ja som tomu nemohla uverit. Mali sme dnes na seminary akehosi americana, co robi pre Brooklinskle divadlo, a rozpraval vela pribehov a vsetci zivo diskutovali a ja som zvolila taktiku obedovat az teraz, lebo naposledy obed v strede posunul rovinu uz aj tak nesustredeneho pocuvania do sustredeneho nepocuvania---jedine teda na co som bola sustredena bolo, aby nahodou nebolo viditelne ze naozaj ale naozaj zaspavam. No, teda, dnes to bolo zaujimave. Vyucko mam teda tak nejako organizovane v blokoch. Akoze teraz mam mesiac jeden predmet, potom bude dalsi a tak sa to strieda. Kedze v oktobri bude predmet Municipal Framework, kde sa budu rozoberat oblasti finskej samospravy a o ktory som sa rozhodla prist ( jedine , ze by som nemalat nic lepsie na praci /pravdepodobnost zanedbatelna/), budem mat 2 tyzdne volno. Teda finstinu a jazz budem mat furt ....ak nejaky bude :).
JuhuJuhu, musim sa vam pochvalit-mam zariadenu izbu. V sobotu sme sa vypravili na vylet do ikey. Takze moja izba vyzera nie len ako reklama akcioviek z ikey- ale kedze vo vnutri drieme nezahnatelna infantilita-ako reklama akcioviek na detske izby z ikey. Jee, uz je pol 4, idem rychlo na obed, lebo je len do 4 a napisem este.
papapaapapaaaaaaaaaaaa

0 Comments:

Post a Comment

<< Home