Wednesday, March 06, 2013

tenkrat podruhe...

Svoju zbesilu blogovaciu maniu zakoncim popisom udalosti dnesnych. Kedze sa mi v Karibiku zvukovy vnem zmenil od sterea na mono, vydala som sa dneska k lekarke. Udajne mam zapal ucha, ale hlavne moje hrdlo je 'fatal'. Moje ucho je v porovnani s nim len 'rojo, rojo, rojo'.

Som presvedcena, ze to bude nasledok zapalu a nie toho, ze mi kvoli mojmu oreju vcera Amelia kupila krabicku cigariet a v snahe odocpat ho, mi jednu v nom zapalila. To teplo bolo velmi prijemne, ale este som si nevytvorila nazor, ci to stalo za to, ze moja izba teraz voni jak tretia cenova.

Kazdopadne o tejto liecebnej procedure som sa pani lekarke nezmienovala. Moje hrdlo na nej ale zanechalo tak silny dojem, ze ktovie, ci by ho cigareta predcila. Ked som oponovala, ze ma moc neboli, tak mi bolo povedane, ze to je len dobre. Tak fajn.

Dostala som teda dalsie antibiotika a v piatok ju mam prist zase pozdravit. Okrem atb som dostala este 5 tabletiek jednych a 6 dalsich liekov. Co ma uprimne prekvapilo je, ze v lekarni mi skutocne dali odstrihnutych 5 a 6 tabletiek bez krabicky ci pribalovych info. Skoda, ze som si onehda nevyzdvihla ten Mucosolvan, celkom by ma zaujimalo, do coho by mi ho odliali.

Citim sa ale dobre, pripravena na pracu a pisanie (ako je zrejme z blogu :). V piatok tu ma byt velky universitny hudobny festival. Tak mi drzte palce, nech mozem salsovat odusu, papeeeenki :)!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home