Sunday, February 05, 2006

Tak a neska bol uuuplne skvely vyborny den! Tak ako si niekedy clovek (fii, za chvilu zacnem hovorit Bytost :)))zela, ze by som sa rano zobudila a vsetko bolo fajn, tak presne cosi take dnes Bytosti prihodilo:). No, iba s tym rozdielom,ze som vstala o 2, lebo som domov prisla o 6...ehm, ale vyborne som sa bavila, lebo o5 mali Spanieli party a ja som upiekla kolac, ktory sa zjedol za 10 minut, co moje ustarane srdce uplne nadchlo a nasledne som presvedcila Spanielov, nech zatancuju flamenco a este k tomu aj zaspievali :) a bolo tm vyborne zivo a nikdo ma nenukal hroznym finskym pivom, lebo ako brac antibiotik som sa napajala vydatnou finskou kohutkovou vodou. No a bolo tam celkovo milo a spoznala som Litvancanku , ktora mi hrozne pripominala Andrejku Berkovu a tak sme sa hned spriatelili. (Vsetci novi, ktorych som stretla ma automaticky brali za Spanielku , s tradicnou vynimkou Spanielov, pre ktorych som Baskytka... uz mi je to vazne podozrive... mami, tati,ste si naozaj isti, ze ste ma niekde nevyhandlovali? (Sice, aky by ste k tomu mali dovod, hm...to je fakt.) Ale uricte na tom hra podiel to, ze tam bola vazne vacsina spanielov, respektive spanieliek, takze to sa musi uznat, ze to zvadza. (Inac uz mi to nedalo a spytala som sa jedneho spanielskeho dirigenta, ze preco tak vyzeram a on mi ako vysvetlenie povedal nasledovne: No mas taky typicky basksky maskulinny uces a typicke agresivne baskske oblecenie. (a ukazal na moje pasikave tricko...) Nuz, dirigenti asi musia mat istu davku expresivneho nahladu na veci. Po tychto slovach som zavolala na kamosku zo San Sebastianu, ktora sa snim zacala bit...aj bez pasikaveho tricka.


:))
No ale teda som sa zobudila a citila som sa uuplne skvelo. Vo vybornej nalade, bez chripky, bez bolesti mocovych ciest, vysmiata od brucha k uchu..:). No, a tak skoro cely den! Juhuu, velmi fajnove.
Je inac - 17, soplik primrza k nosnym dieram, sal tuhne v ohyboch, a vsetko hrozne elektrizuje,ked prides do tepla. Nevies Peti preco?

A este dalsia radostna sprava- Nasla som zadanie bakalarky! (Na druhej strane receptu). Juhuu. A zajtra ideme s Mariou, Anou a Marciou do Stockholmu. Dostali sme zadarmo listky od spoluziacky, tesim sa. AAAAAhojteeeee

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

:o)))) super, uzasne, skvele preju at je vetsina dni takovych a jeste lepsich (o:

2/05/2006 8:46 PM  

Post a Comment

<< Home