Friday, February 03, 2006

Stratila sa mi zubna pasta. Je to nad ramec mojich chapacich schopnosti. Proste pridem stredu k policke, s dobrym umyslom si vycistit zuby a na mieste, kde vzdy pasta byva, pasta nie je! S pozdvihnutym obocim prehladam celu izbu, potom ostatne a aj kuchynu avsak po paste ani chyru ani slychu(nie ze by niekedy predtym o nej bolo prilis pocut..).Zahadne.

Ale teda prejdem na egocentrickejsiu temu, ako sa mam. Uprimne povediac, nie je to nic moc. Odhliadnuc od utrap lasky, dostala som sa do sparov chripky a tak by som sa i napriek istemu biologickemu vzdelaniu bola ochotna stavit, ze okrem vsetkych normalnych svalov ma boli aj svalstvo hladke... a ako.. K tomu beriem momentalne dvojo antibiotik,pretoze pani lekari akosi zle odhladli co mi sposobuje zapal mocovych ciest.
Navyse tu snezi (co by ma inak velmi tesilo , lebo je tu krasne), a cvicit sami neda a nemame skolu, tak sa snazim furt nieco robit, len som neustale unavena, tak ma to deprimuje a ...no.... neni dobre obdobie.
Veci, co ma normalne tesia alebo rozosmievaju ma teraz rozosmutnuju v lepsom pripade drazdia... :))))cha chaaa..to znie dost uboho, vsak?
No, ale nasla som si aj par veci, co ma tesia aj v takychto nemastnych neslanych chvilach. Napriklad som si teraz dala zmrzlinu s ovocim(nemastnu ani neslanu, ale zato hrozne dobru - V procese prisposobovania sa dalsim finskym zvykom bolo nutnostou prejst na pravidelnu konzumaciu zmrzliny. Fini su najvacsi spotrebiteli zmrzliny a nanukou v Europe). A citam peknu knizku, ktoru som slohla z jazzovej kniznice...echm...no. A stretavam sa s kamaratmi a chodim na rozne party. Jee, mali sme aj narodninovu-ja a 3 dalsie dievcata, co mali narodky ako ja , a bolo to velmi milene. No a chodim na koncerty --- ale i napriek tomuma to proste nenadchyna, tak ako obvykle.
18. budem hrat v najznamejsom jazzovom klube Finska, dokonca solo a co ja na to? Som apaticka. Na jednu stranu si mozem byt ista, ze mojmu vystupeniu ziadna trema nehrozi, no na strane druhej, asi by bolo fajn, aby som napriklad do koncertu bola fakt v dobrej kondicke, a cosi pocvicila........ alebo aspon aby som si mohla byt ista, ze vlastne predstavenie neprespim. ...Hm
A z tohto pozitivneho prostredia Hikajovych mokradin sa s vami lucim a vsetkym vam vela ziarivej sily do zvysku zimy prajem!


Tybydyby da pa da!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Vstavat a cvicit!

2/03/2006 7:05 AM  

Post a Comment

<< Home