Thursday, January 19, 2006

Tak toto musim zachytavat. Pisem financnu analyzu firmy Stockamnn , to nieako konicka, to mame za ulohu (este ma caka dnes v noci druha, uch!), tak iba aby som ilustrovala, ako moj mozog prave spracuvava okolite udalosti

- hovorim si na zachode> No, mne nehovor ze si ospala, to je tvoja vina ze este nespis, nie moja.

- rozhodnem sa spocitat, kolko tvori dokopy predaj Stockamnna a rozhodnem sa to vypocitat v percentach, aby to bolo posobivejsie. Vyjde mi 100.

No, vesele pisanie si prajem.
Prave je vonku - 19 stupnov. Uz chapem, preco maju Fini radi saunu. Je to totiz nutnost ju mat rad. Je zrazu vsade! V takomto pocasi staci prist z vonka do metra a clovek sa citi ako v dobre rozkurenej 75 stupnovej.
Papapapaapapaaaaa

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Cao kamosko, ak tam mas dobry pristup na net, urcite si stahni Svend Asmussen Quartet - Fit as a Fidle, coz su prvotridni jazzove husle rizle latinskou muzikou a tak misty zazni i bossa nova (zajmena skladba c. 7), mozna vhodny obranny prostredek na tie mrazy. :-) Tez dobre je: Hernan Oliva - El violin del jazz. hasta f.

1/21/2006 7:41 PM  
Blogger pingvii said...

Jee, diky Franti za typ. Nemam tu ziadny stahovac hudby, ale uz som o nom premyslala, tak mozno tvoje typy i zhodnotim. Ako sa mas? Co robis?

1/22/2006 11:24 AM  

Post a Comment

<< Home