Wednesday, January 18, 2006

Dneska bol uuuplne zazracny den. Rano som sa po troch hodinach spanku zobudila a vonku snezili trblietave jemnucke vlocky a tak som i vstala i odisla do skoly. (Petri Hoppu (jupiiii, tak nazvem najblizsieho plysaka...pre syna by to asi bolo komplikovanejsie...ked uvazime to priezvisko )) prednasal o Husserlovej fenomenologii a marxizme :)Na zapise na Suomi 2 som stretla kamaratov (aj som sa zoznamila s taliankou Dilette a slovenskym manzelskym parom) a povedali mi o tanecnom divadle co je vecer. I ked som si bola takmer ista, ze ako zhasnu svetla zaspim, vsetko bolo uplne inak. najprv sme sli na kavu. Ano, kavu...uuu...no pocity nebudem opisovat, ale blizili sa extatickemu opojeniu... Fiii, mozno by som s tym mala nieco robit. Vsak ja kavu nemam rada, ale tie pocity! Chlacholim sa tym, ze ak by to bolo nebezpecne, uz by to urcite niekdo zakazal. Ehm. No a potom predstavenie bolo vazne carovne, sucasny tanec a hrozne zaujimave kompozicie a osvetlenia a napady (napriklad lietajuci koberec, alebo boxersky ring vsetko stvarnene bez specialnych pomocok ci efektov, ale uchvatne, posobivo, no radost!). Som este stale ocarovana. Aj konecne finskejsim pocasim, teplomer, ktory som podozrievala, ze zamrzol, lebo v poslednych trystivo mrazivychdnoch ukazoval stale nulu. A pocasie mu pekne nadrzalo, lebo napriklad prestavte si, hej> Zima ladova, - 15, teplomer ukazuje 0 a do toho este prsi! ...No, takto to tu chodi. Iny kraj, iny mrav. Nastastie dneska sa to vsetko umudrilo a teplomer hlasa -9. :)
Mamink, dakujem za mailiik, mo ma potesil :))!
A este ma dneska cely den rozradostnoval Tomik, ked sme jedli v skole lentilky od neho a vsetkym hrozne chutili (I Spanielovi!) a teraz si idem pustit A je to, co mi tiez nahral na dvd !

a este mam 2 novinky, len nechcem zase pisat dlho, aby som vsetkych neodradila, ale vlastne pisem take hluposticky, ze to kludne mozu citat iba ti ktori sa az sem dostanu. O5 ta zdravim , maminka :)!
takze 1. > uz sa prihlasili nejaki ludia na inzerat na volnu izbu, tak to je paradne.
2. napisal mi Miso Kascak :)....no dobre, najprv som mu napisala ja... :)))

Hei hei hei!
Krasne trblietavovlockovo sa mi mavajte mili moji!


V.o.d.a p. k. m. a. e. s. G

0 Comments:

Post a Comment

<< Home